Kadın ve Evlilik Kitabı Yorumu - Şule Yüksel Şenler

Kadın ve Evlilik Kitabı Yorumu - Şule Yüksel Şenler

Merhaba dostlar,

Yakın zamanda Kadın ve Evlilik kitabını bitirdim. Vakit kaybetmeden kitap yorumuma geçmek istiyorum.

Kitap 18 bölümden oluşuyor. Bölümler şu şekilde;


  • Kocalarının Hidayetine Uyamayan Kadınlar
  • Kızlarımızın için eğitimin Önemi
  • İslamda Kadın Erkek Münasebetleri
  • İslamda ve Günümüzde Kadın
  • Batılı Kadın Gözüyle İslam Kadını
  • Kadın Erkek Eşitliği Diyenlere
  • Çalışmayan Kadın Ruh Hastası mı?
  • Kadın Erkek Birlikte Çalışır mı?
  • Kadın Müesseseleri
  • Cami ve Kadın
  • Tokalaşma Üzerine
  • Bir Düğünden İlhamlar
  • Bu da bir başka Düğün
  • Hanımların Kabul Günleri
  • Kalp Temizliği
  • Gösteriş ve Riya
  • Niçin Örtünüyorsun?
  • Ayıp Olan Hangisi

Kitabın hemen hemen bütün bölümlerini sevdim.
  • Çalışmayan Kadın Ruh Hastası mı?
  • Kadın Erkek Birlikte Çalışır mı?

kısmını da çok merak ediyordum. O kısımlarda da aklıma takılan soruların cevabını buldum diyebilirim. Sadece Gösteriş ve Riya kısmını beğenmedim. Çünkü orada genelde parası olmayan ve kötü giyinen insanların daha fazla riya da bulunduğu yazıyordu ya da anlatılmak istenen net bir şekilde ifade edilemediğinden benim hoşuma gitmemiş olabilir.

Onun dışında Kadın İstihdamına değindiği kısımları sevdim. Çok güzel bir şekilde özetlenmişti.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.
Görüşmek üzere :)

4 comments

  1. Baya bir süredir yazmıyordun, bu yazı güzel oldu. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Maalesef, yer yer ilgilenemiyorum blogumla.

      Sil
  2. Peki aklına takılan neydi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın erkek ilişkileri, kadının toplumdaki yeri, kadının çalışması gibi :)
      Hala sbazı sorularımın cevaplarını arıyorum gerçi:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)