Bu Aralar Ben #5 : Hatırlıyorum

Dünya(m)a dönmek için yazıyorum!



Başak tarlalarının saklı köşelerinden sesleniyorum. İçinde dur durak bilmeyen öfkeye inat yenilmiyorum bugün. 

O kötü günlerim anısına yazıyorum. Unutmadım sizleri. Her bir anı hatırlıyorum.

Nefes alamayıp akşamın kör vaktinde kendimi sahile atışımı mesela. Durup denizi izleyişimi. Nerede yanlış yaptığımı kavrayamadığım o buhranlı anlarımı. 
İki kalbin aynı kişi için çarptığı o korkunç manzarayı hatırlıyorum mesela. İşte o zaman durduğumu. Etrafı izlemeye koyulduğumu. Ama buna izin verilmeyip sırtımdan vurulduğumu. Yıprandığımı, yıpratıldığımı hatırlıyorum. 
"Çekil aradan! Neden dolanıyorsun ortalıkta" denildiğini, çekip giderken umulmadık bir yüreğin peşimden koşup bir gölge gibi beni takip  ettiğini. Kovsam da gitmediğini hatırlıyorum.

Denizin beni buralardan götürmek için çağırdığını hatırlıyorum. Öldüm dediğimi ama yine de yaşadığımı hatırlıyorum.
 Bu dünyaya ait olmadığımı hatırlıyorum. İşte bu yüzden yazıyorum.

Dünya(m)a dönmek için yazıyorum!




0 comments