2016 Kore Dizileri Kısım 2



Merhaba,
Kore Dizileri Kısım 1  için ; buraya 
Kore Dizileri Kısım 3 için ; buraya 

Kısım 2 ye gelecek olursak;


1. Doctors(bitti)

Doctors Kore Dizisi Konusu/kuklayazar.blogspot.com.tr

Bu Kore dizisinin tanıtımını şu yazımda yazmıştım. İlk başta ajanslar dahi bu dizinin başarılı olacağına inanmamış ancak inanılmaz bir işleyişi var ve gerçekten çok beğenildi. İtiraf ediyorum başlangıçta ismi beni de korkutmuştu -malum Show Tv sağolsun :)- 

Doctors Dizisinin Künyesi 
Adı: Doctors 닥터스
Tür: Dram, Romantik,Tıp
daum: 8.8
Bölüm Sayısı: 20

2. Uncontrollably Fond(bitti)

Uncontrollably Fond Kore Dizisi Konusu/kuklayazar.blogspot.com.tr


Herkesin merakla beklediği Bae Suzy ve Kim Wo Bin'in dizisi. Dizi hala güncel. İlk bölümünü biraz sıkıcı bulsamda şimdilerde yavaş yavaş açılmaya başladı. I am Sorry I Love You dizisinin senaristi. 
Not: Dizinin ağır dram olması bekleniyor.

Konusunu kısaca özetlersek;
Birbirini lise yıllarında seven iki gencin yollarının ayrılması ve sonrasında yeniden karşılaşmalarını konu alıyor. 

Dizinin Künyesi;

Adı: Uncontrollably Fond 함부로 애틋하게

Tür: Dram, Romantik

daum: 7.9

Bölüm Sayısı: 20











3. Another Miss Oh(bitti)



Another Miss Oh Dizisi Konusu/kuklayazar.blogspot.com.tr

Aynı isimli iki kadının kaderlerinin trajikomik bir şekilde nasıl kesiştiğini konu alıyor. Romantik unsurlar barındıran, güzel bir hikayesi var. 

Ana karakterimiz Eric'e de selam olsun :)

Not! Bu dizinin ayrıntılı yazısı için buraya bakabilirsiniz.

Adı: Another Miss Oh | Oh Hae-Young Again 또 오해영
Tür: Romantik, Komedi, Fantastik
daum: 9.6
Bölüm Sayısı: 18


4. Let's Fight Ghost(bitti)

Let's Fight Ghost Dizisi Konusu/kuklayazar.blogspot.com.tr


Kızımız 19 yaşında bir öğrenciyken vefat etmiştir. Ölümün ardından 5 sene geçmesine rağmen hala dünyadadır. Amaçsızca fanilerin arasında gezinirken kendisini gören bir hayalet avcısıyla tanışır ve arkadaş olur. "Ssawooja Gwishina" webtonundan uyarlanmıştır.
Benimde çok sevdiğim aşırı tatlı bir dizi.

Adı: Let's Fight Ghost 싸우자 귀신아

Tür: Fantastik, Romantik, Komedi, Gerilim, Gizem, Gençlik

daum: 8.4

Bölüm Sayısı: -







5. Lucky Romance(bitti)



Lucky Romance Dizisi Konusu/kuklayazar.blogspot.com.tr


Lucky Romance de bu senenin en beğenilen dizileri arasında yerini almayı başardı. 

Konusunu özetleyecek olursak;

Fallara inanan bir kadınla, bilime inanan bir erkeğin mücadelesini konu alıyor.

Not : Webtoon uyarlamasıdır.


6. Descendants of the Sun(bitti)


Descendants of the Sun Dizisi Konusu/kuklayazar.blogspot.com.tr

Bu dizi Kore de izlenme rekorları kırdı. Gerek Yunanistan çekimleri olsun gerekse konusu itibariyle gönüllere taht kurdu. Bu senenin en beğenilenlerinden biriydi. 

Song Joong Ki'nin askerden geldikten sonraki ilk dizisi olması sebebiyle de bende bu diziyi dört gözle bekliyordum. 
Yaşasın Song Joong Ki :)


Adı: Descendants of the Sun 태양의 후예
Tür: Dram, Romantik, Aksiyon
Bölüm Sayısı: 16



7. W(bitti)

W Dizisi Konusu/kuklayazar.blogspot.com.tr


Dizi, 30’lu yaşlarının başındaki, Seul’de farklı boyutlarda yaşayan bir erkek ile bir kadının aşk hikayesini konu almaktadır. Dizisi ilk bölümünden çok beğenildi. 
Bende tek kelimeyle BAYILDIM !!
Konusu çok orijinal. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Adı: W 더블유

Tür: Dram, Romantik, Fantastik

daum: 8.7

Bölüm Sayısı: 16



Sevgilerimle...

18 comments

  1. Ayy W dizisi cıktı mı ?
    Ya bende Han Hyo Joo fanlığı var izlemeliyim de ben bunların içinden tek another miss oh izliyorum o da bitmek üzere .
    Bu yıl niye bu kadar güzel diziler hangisini izleyeceğim :'(
    Ne izleyeceğimi şaşırdım moralin bozuldu sen bu dizilerin postunu Yazda ben yavaştan izleyeyim ya çok dizi var ve izleyeyemiyorum :'(
    Zamanla inşallah izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bu sene Kore Dizileri inanılmaz başarılı. Sıkma canını, bende yetişemiyorum çoğuna. W ' yi çok beğendim ama. Mutlaka başla ona. Şimdilik 2 bölümü yayınlandı zaten canımm :)

      Yavaş yavaş postlarını hazırlıyım bende. Sende zevkine göre izlersin. Çok çok öpüyorummm :)

      Sil
  2. 2016 yılında çıkan dizilerin her biri çok güzel :) Tabi ben çoğunu izleyemedim ^^ Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mervecim. Bende zar zor yetişmeye çalışıyorum. Harika yapımlarla karşılaştık bu sene. ^^

      Sil
  3. Ay inanmıyorum artık seninle neredeyse aynı şeyleri bitirmiş olmuşuz ^.^ Bende daha yeni lucky romanceyi bitirdim. Onlar nasıl gülüyodu ya öyle ihihii :)) Descendants of the Sun zaten ilk kore dizim yeri bende ayrı :D

    Güncel olarak Doctors ile Uncontrollably Fond takip ediyorum. Kim Woo Bin yüzünden 🙈 Canım arkadaşım ya bak şimdi şu son önerini merak ettim müsait olunca ona da bakıcam :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Gözdeee ya. Resmen bir Korecan olup çıktın, napıcaz biz seninle böyle :)
      Maşallahın var bu arada :)
      Bak W'yi mutlaka izle. İnanılmaz güzel :)

      Sil
    2. Ahahahaha hep Kore Fenomen'im sağolsun beni Nisan ayında bi başlattı şuan 15 taneden fazla bitirdim oda çok şaşırdı beklemiyodu :D Artık sıkı takip ediyorum 16 veya en fazla 20 bölüm olunca çerez gibi bitiyolar ;) Bakıcam mutlaka sen tavsiye edersinde bakmaz mıyım ben ^.^

      Sil
    3. Bende şuan çok şaşkınım.. Demek 15 taneden fazla izledin. Harikasın :)
      Devamını bekliyorum. Sende öner bana o halde :)

      Sil
    4. İzledin mi bilmiyorum ama şuan 'Beautiful Gong Shim' izliyorum gerçekten çok komik :))

      Sil
    5. İsmine bir iki yerde rast geldim. Tamam o halde sen dediğin için başlıyorummm hemen şimdi bu diziyee :) 💕

      Sil
  4. Hiii! Cadı görmesin... Bu aralar iyice dizilere sardı, bir tek satır okutamıyorum zibidiye... ama ben gizliden izlerim kiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahahhaha Cadı biraz kafasını dağıtsın ama. Çok yoruldu :)

      Sen yine çaktırmadan izlersin :)

      Çok öpüyorumm :)

      Sil
  5. Çoğunun bitirmesini bekliyorum ki bölüm gelsin diye krize girmemeyim ama o bile işkence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben krizlerden kriz beğeniyorum zaten şu an :)

      Sil
  6. Lucky Romance güzel başlayıp sonradan ilgimi kaybeden bir dizi oldu benim. Ama bitirmeye birkaç bölüm kaldı sanırım, bitirmiş olmak için bitireceğim sadece, yoksa gram merak etmiyorum :D W ve Let's Fight Ghost ilgimi çekti, bir bakacağım. Teşekkürler! ^.^

    YanıtlaSil
  7. Mutlaka bak W'ye :)
    Öpüyorummm :)

    YanıtlaSil
  8. doctors bitti çok güzeldi. W ise sona yaklaştı çok heyecanlı gidiyor. güncel kore dizilerini iyi ki burada paylaşıyorsun emeğine sağlık süpersin öptüm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sağol Şeyma Tatlım. Seni burdaa görmek ne de güzel. Onları da yayınlamam lazım ama üşengeçlikte bir dünya markasıyım :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)