Çiğ Süt



Hayatımda en zor kabullendiğim cümleydi bu.

"İnsanoğlu çiğ süt emmiş fazla güvenme!"

Sancılı dönemlerimden biriydi, gündelik sıradan yaşamıma devam ederken biri söyleseydi eğer "Doğru Söylüyorsun" deyip geçeceğim bu cümle, öyle bir anıma denk gelmişti ki yutkunamamıştım, boğazımda takılıp kalmıştı. "Nasıl Yani?" dediğimde çok net değil mi bu cümle deyivermişlerdi.


Evet çok netti...

Ama anlamadığımdan değil, kabullenemediğimden ağır geliyordu. Ben birine değer verdiğimde, o da bana aynı değeri vermiyor demek miydi bu. Sorumun cevabı çok netti...


O güne kadar değer problemi yaşamayan ben, o zamanlar yaşadığım eşsiz acıyı tarif edemiyorum.

Bu cümleyi sindirdiğimde kendime ne kadar zarar verdiğim ortaya çıkmıştı. Toparlanmam zorluydu ama tüm yıllarıma, yaşanmışlıklarıma bedeldi.

O zaman derin yaralar açan bu cümleye şimdi iyi ki gözüyle bakıyorum...



2 comments

  1. Geçmiş olsun ANLAŞILAN ki gecmiş ve geçerken de sizi olgunlaştırmıs. Hep güzel insanlarla karşılaşırız ins

    YanıtlaSil
  2. Büyümemiz için bazı acıları yaşamamız gerekiyor ne yazık ki. Hayat kim bilir ne zorluklarla karşılayacak bizleri, o anları yaşadığımızda bu acılar sinek ısırığı gibi gelecek... Hayatta güçlüklerle karşılaşmamak dileğiyle :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)