Nice Guy Kore Dizisi Yorumu ve Oyuncuları


Nice Guy Kore Drama

Merhaba Kore severler,
Biliyoruz ki drama deyince akla Güney Kore gelir. Size yakın dönemde izlediğim ve çok beğendiğim bir dramayı tanıtacağım : Nice Guy.
Tırnaklarınızı yiyeceğiniz bir konusu var. Bu da mı gol değil be derken buldum kendimi.


Karakterleri tanıtacak olursak;

Esas Oğlan, Nice Guy dediğimiz ruhsuz görülen ve gülümseyince dünyaların bizim olacağı bir arkadaş, arkadaşımız Kang Ma Roo.


Kang Ma Roo


Kang Ma Roo çok zekidir ve tıp fakültesi 3. Sınıf öğrencisidir. Hocaları kendisini geleceğin en iyi doktoru olarak görüyordur. Sonra mı?



Kang Ma Roo taş kafalı ancak iyi görünen bir kıza aşıktır. İsmi Han Jae Hee'dir.

Tabi insanlar değişir. Kızımız muhabir. Prensip olarak zenginlere ve sınıf ayrımına karşı… (Karşıydı) Ta ki kendisi sınıf ayrımı yapana kadar. Kızımızın zamanla nasıl lanet bir kişiliğe dönüştüğünü izliyoruz. Hakkını vermek gerekirse gerçekten çok güzel. Zaten Miss Korea imiş zamanında.

Han Jae Hee


Ancak Han Jae Hee'nin birini öldürmesi ve bunun üzerine Kang Ma Roo'nun cinayeti üstlenmesiyle hikayemiz başlıyor. Kang Ma Roo hapisten çıktıktan sonra sevdiği kadının yaşlı bir adamla, sırf zengin diye evlendiğini öğreniyor. Sınıf ayrımına karşı olan kızımız, kendi sınıf ayrımının dibini yapıyor.

Şans eseri Han Jae Hee, üvey kızı Seo Eun Gi ile birlikte Kang Ma Roo'nun seyahat ettiği uçaktadır. Seo Eun Gi kronik rahatsızlığından dolayı fenalaşır ve doktor bulunamaz. Kang Ma Roo kızımızın hayatını kurtarır. İşte esas kızımız ve aynı zamanda Han Jae Hee'nin üvey kızı Seo Eun Gi.



Sonra Kang Ma Roo-Seo Eun Gi- Han Jae Hee arasında ki sürtüşmelere şahit oluyor dizimiz. İntikam almak için Seo Eun Gi ye yanaşan Kang Ma Roo'muz zamanla yaptıklarının hatasını çekmeye doğru yol alıyor.



Aslında diziyi izlerken Kang Ma Roo'ya çok sinirleneceksiniz. Ben şahsen, karaktersiz diye söylene söylene izledim. En olmadık yerlerde olmadık hamleler de bulundu. Zararlı çıkan ise çoğu kez üvey kızımız Seo Eun Gi oldu. Ama nedense Kang Ma Roo'nun içinden hep iyi biri çıkacak diye bir umutla bekledim.

  Seo Eun Gi'yi de biraz kendime benzettim açıkçası bu yüzden de çok sevdim. -Her şeyi sonuna kadar didinerek gerçekleştirmek ve küçük bir zelzele de isyan bayrağını çekip pılını pırtını toplama hali. "Alın hepsi sizin olsun!" diyip, uzaklara çekip gitmek...giderken de yanında birilerini de götürmek, can acıtmak, istenilse de arkasında kapanmayacak yaralar bırakmak...-
  

Yan karakterlerimiz ise şeker mi şeker insanlar. Birisi Kang Ma Roo'yu her şeyiyle kabul eden arkadaşı, Park Jae Gil diğeri ise Kang Ma Roo'nun şirin mi şirin kardeşi Kang Cho-Ko...



Ve son olarak dizimizdeki birkaç repliğe yer vermek istiyorum.





Böyle de tatlı ve sıcacık bir diziydi 20 bölüm zaten arkadaşlar hemen de bitiyor ama bazı noktalarda biraz sıkılabilirsiniz. 

İzlemek istiyorum diyorsanız buraya tıklayın











6 comments

  1. İkiside çok sevdiğim iki oyuncu. Dizi gerçekten çok güzeldi tek sinirimi bozan şey vardı pembe dizilerde çalan acayip bir müzik vardır ya ağır ve sıkıcı diziyi kötü yönde etkilemiş.

    YanıtlaSil
  2. Beni de Han Jae Hee deli etmişti. Açgözlülüğün bu kadarı pes dedirtti...

    YanıtlaSil
  3. AHHH Nice Guy izlemeye başladığımda nasıl bitirdiğimi hatırlamıyorum, çok güzel bir diziydi gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet harikaydı ama bir o kadar da sinir ola ola izledim. Gerilim doluydu. Ben bile yediremedim yapılanları :)

      Sil
  4. "Bu da mı gol değil be derken buldum kendimi" bu cümleni gördüğüm andan itibaren sırıtıyorum hakkaten tam bu cümlelik bir diziydi. O kadar çok mutlu olamadılar ki sonunda senarist ikisine de birer kez hafıze kaybı yaşattı herkes rahatladı :DD güzel bir anlatım olmuş^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ranao. Gerçekten sinir krizi geçirtecek bir senaryoya sahipti. Çok sinir oldum izlerken. Ama sonu fena bitmedi :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)